Általános Szerződési Feltételek

Kérünk, hogy amennyiben felhasználója, illetve vásárlója kívánsz lenni a www.luxbox.hu weboldalnak vagy a weboldalon vásárolható termékeknek, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket, és abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben tudomásul veszed és elfogadod az alábbi szerződési és szállítási feltételeket!

A webáruházunk/szolgáltatásunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdésekben Ügyfélszolgálatunk készséggel rendelkezésedre áll.

1. Üzemeltető adatai

Cégnév:
Székhely:
Levelezési cím:
Bankszámlaszám:
Adószám:
Nyilvántartási szám:
E-mail: info@luxbox.hu
Telefon: +36 20 400 2505

2. Vásárlás, szerződés

Vásárlás menete

A LUXBOX szépségdoboz vásárlására adott időszakokban van lehetőség. Ha ön feliratkozik hírlevél/értesítési szolgáltatásunkra akkor elektronikus levelet fog kapni a vásárlási lehetőség időpontjáról.

A Megrendelés aloldalon láthatja a termék bruttó árát, itt választhatja ki a megrendelni kívánt darabszámot (az alapértelmezett darabszám 1 db). Az Üzemeltető korlátozhatja, hogy egyes dobozokat egyszerre mekkora mennyiségben adható le rendelés.

A kiválasztott terméket a „Megrendelem” gombra kattintva helyezheti a virtuális „Bevásárlókosár”-ba. Megkezdheti a rendelés véglegesítését, amely két lépésből áll.

Személyes, számlázási és szállítási adatok megadása

Az alábbi adatok megadása szükséges a rendelése leadásához: vezeték- és keresztnév, e-mail cím, telefonszám; számlázási cím (közterület, település, irányítószám), szállítási cím (közterület, település, irányítószám).

Fizetési és szállítási mód kiválasztása

A szépségdoboz ára a kiszállítási díjat is tartalmazza. Ezért Önnek nincs más dolga mint a kiszállítási címet megadnia.

Visszaigazolás

Az elküldött rendelési ajánlat megérkezéséről egy automatikus visszaigazoló levelet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a megrendelés adatait. A visszaigazolás legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül megérkezik a megadott e-mail címre. Amennyiben a visszaigazolás az ajánlat megérkezésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg Önhöz, vagy az Üzemeltető nem fogadja el az Ön ajánlatát, az ajánlat tartalma a továbbiakban nem köti Önt.

3. Árak

A termék/szolgáltatás mellett feltüntetett árak bruttó árak, az általános forgalmi adót is tartalmazzák. A termékek vételára tartalmazza a kiszállítás árát is!

4. Szállítási határidők és díjak

Webáruházunk megrendeléseit a Great Magnet Logistic Kft. teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. Kérjük, hogy rendeléskor munkaidőben, azaz 8-17 óra között elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedjen megadni. Kérjük, vegye figyelembe, hogy szállítási címként nem adható meg postafiók! Házhoz szállítás, azaz utánvétes szállítás esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak készpénzben kell kifizetni. A kiszállítás díját tartalmazza a szépségdoboz vételára.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson ill. a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Reklamációját így tudjuk érdemben kezelni.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Kérjük, hogy a hibás termék/sérülés tényét az átvételt követő 3 napon belül jelezze ügyfélszolgálatunkon (e-mailben).

Rendelését Magyarország határain belül tudjuk teljesíteni.

FONTOS!

Ha szállítási címként munkahelyi címet jelöl meg, kérjük, mindenképpen tüntesse fel a cég és a kiegészítő címadatokat a szállítási cím rovatban. Ha a megadott szállítási címen az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) nem a Megrendelő neve szerepel, kérjük, írja be a megjegyzés rovatba az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) látható nevet is.

Ezek a kiegészítő információk lényegesek a csomag kézbesíthetőségének szempontjából, ezért kérjük, fordítson kellő figyelmet a pontos szállítási adatok megadására! A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg! Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük.

5. Elállás, termékcsere

A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény értelmében a Vásárló a termék kézhezvételének napjától 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.

Az Üzemeltető a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríti.

A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli. Kozmetikai alapanyagokat és higiéniai termékeket kizárólag bontatlan csomagolásban áll módunkban visszavenni. (17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 5§ c )pontja).

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

6. Adatvédelem

Adat védelmi elveinket itt olvashatja el.

A www.luxbox.hu oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Üzemeltető Általános Szerződési Feltételeit, továbbá Adatkezelési Elveit.