Médiaajánlat

A szépségdodoz (beauty box) egy olyan újfajta szolgáltatás, amely Nyugat-Európában már bevált marketingeszköze a szépségápolási termékek népszerűsítésének. A nyugati modell alapján itthon is elérhetővé vált ez a jól működő szépségdoboz szolgáltatás; sikerének titka pedig az, hogy mind a forgalmazó, mind a vásárló számára kifejezetten előnyös.

Kik vagyunk és mi az a LUXBOX?

Kollégáinkkal több éves szakmai tapasztalattal rendelkezünk a szépségápolás, az online/offine marketing és értékesítés területén, így aktív követői vagyunk a külföldi és hazai trendeknek. Néhány éve találkoztunk először a külföldi szépségdoboz szolgáltatásokkal, és látjuk, hogy az alapkoncepció már Magyarországon is működik.

Mivel szeretjük az olyan új és kreatív marketingeszközöket, amelyek azon túl, hogy a célcsoport igényeit is kielégítik, a hirdető számára is hatékonyak és jól mérhetőek. Azért hoztuk létre a LUXBOX szépségdobozt, hogy piaci ismeretünk, kapcsolataink és tapasztalataink segítségével egy kiemelkedően sikeres szépségdoboz szolgáltatást nyújtsunk hazánkban is.

Hogyan működik?

A LUXBOX egy limitált darabszámú, exkluzív szépségdoboz, amely meghatározott időközönként érhető el a magukra igényes, szépségápolási termékeket rendszeresen vásárló nők számára. A doboz 6-8 db prémium kozmetikumot, sminket, illatszert, haj- és testápoló terméket tartalmaz. Ez a célzott marketingeszköz egy teljes körű szolgáltatás része, amely tartalmazza a valódi célcsoport felkutatását és elérését, a csomagolást, a házhozszállítást, a termékek promócióját saját és partnereink csatornáin keresztül, illetve a visszajelzések (feedback) kezelését.

A LUXBOX szépségdobozok eredetileg kizárólag prémium minőségű termékeket tartalmaznak (LUXBOX Premium), azonban a piaci igényekhez igazodva további kategóriákkal bővítettük kínálatunkat:

  • LUXBOX Gentlemen
  • LUXBOX Lifestyle
  • LUXBOX Bio & Natural
  • LUXBOX Sunshine
  • LUXBOX Erotic

Miért előnyös marketingeszköz a LUXBOX?

  • Új marketing csatornát nyit meg
  • Gazdaságosság és hatékonyság, minimális kockázatvállalással
  • Jól tervezhető
  • Ideális új termék bevezetésére
  • Forgalomgenerálás, érdeklődéskeltés
  • A és AB státuszú célcsoport
  • Jól mérhető adatok
  • Feedback; fogyasztói visszacsatolás
  • Tapasztalt, szakértői háttér
  • Teljeskörű szolgáltatás
  • További személyre szabott marketinganyagok (flyerek, kedvezménykuponok) eljuttatása a vásárlókhoz

Miért jó a vásárlónak?

  • Újdonságélmény
  • Meglepetés ereje
  • Vágyakozáskeltés
  • Segíti a döntést
  • Rendkívül kedvező ár/érték arány

LUXBOX marketing - saját és külső csatornák használata

  • Saját és partneri közösségi csatornák használata: Facebook, YouTube, Twitter, Google+, Pinterest, Instagram
  • Magyarország vezető szépségápolás témájú blogjai
  • EDM & hírlevél: saját, dinamikusan bővülő, aktív hírlevél adatbázis
  • PPC hirdetések: AdWords és Facebook targetált, átkattintás-alapú, fizetett hirdetések
  • Offline hirdetések: kedvelt női magazinokban való megjelenések
  • Együttműködés olyan vezető portálokkal és webshopokkal, amiknek látogatói, vásárlói AB státuszú, főként nők